חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת מנגנון הכספת – אלקטרוני VS מכני

ענף הכספות מכיל בימינו כספות בעלות מערכת נעילה אלקטרונית וכספות בעלות מערכת נעילה מכנית. 
הצעדים הראשונים בשיווק כספות לבתי עסק ולבתים פרטיים שהחל לפני מספר עשורים התאפיינו בשיווק כספת בעלות מערכת נעילה מכנית עם מנעול קומבינציה. מנעול מסוג זה מאפשר לבעל הכספת את האפשרות לבחור צירוף מספרים אשר מהווים קוד לפתיחת הכספת.
עד היום מנעולי קומבינציה פופולריים בעסקי התכשיטים, במשרדי הממשלה, משרד הביטחון ועוד. 

בשנות ה-80 נכנסה האלקטרוניקה לכל תחומי החיים, ולא פסחה גם על ענף הכספות.
חברת תעשיות בטיחות עוד בשנות ה-80  החלה ליישם את אלקטרוניקה בסדרתה  זאת לאור העובדה כי מערכת הנעילה האלקטרונית מעניקה בפועל לצרכן רמת המיגון זהה לרמתה של מערכת הנעילה המכנית, שהייתה המערכת השולטת בענף הכספות בארץ ובעולם. 

מערכת הנעילה האלקטרונית, כיום משמשת כמערכת הנעילה הנפוצה ביותר, נוחה מאוד לשימוש הן בכספת הביתית והן בכספות המשווקות לבתי עסק משרדים ובתי מלון. 
המערכת, עקב היותה מערכת אלקטרונית, מאפשרת למשתמש אופציות רבות אשר מאפשרות למשתמש שליטה במערכת ומספקת נתונים לרבות מועד פתיחת הכספות, כמות הפעמים בה נפתחה, המשתמש אשר פתח את הכספת ועוד.

מכאן שבעת בחירת כספת יש לשקול בכובד ראש את סוג מערכת הנעילה, הן מבחינת נוחות המשתמש והן מבחינה פונקציונאלית הדרושה לבית או לבית העסק.

חברתנו מציעה את שני סוגי המנגנונים, בחירת המנגנון תלויה במטרת הכספת מקומה והעדפות בעל הכספת



לפגישת ייעוץ בנושא כספות ניתן ליצור קשר במספר

1-700-50-10-15.

JSH תעשיות בטיחות

לשקט הנפשי שלך !

כספת – כולם צריכים אותה

בחירה של כספות בין אלו כספות משרדיות ובין אם אלו כספות ביתיות היא בחירה שחייבת להיעשות באופן מאד מוקפד ובהתייעצות וליווי של אנשי המקצוע המתאימים,

קרא עוד »

כספת V-450

כספת לבית או למשרד המתאימה לאיחסון אקדח. הכספת ננעלת באמצעות מנגנון אלקטרוני חכם המכיל קוד בן 6 ספרות. ניתן להזמין נעילה כפולה של פתיחת מפתח

קרא עוד »

כספת KM-450

כספת המתאימה לשמירת אקדח, לשמירת חפצים בבית או במשרד. מכילה 2 מערכות נעילה נפרדות: נעילת קומבינציה מכאנית + נעילת מפתח. בהזמנה ניתן להמיר פתיחה מכאנית

קרא עוד »
VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×