חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספות בשימוש ענף התכשיטים

כספות –  הבית של התכשיטים

הסצנה הבאה מוכרת לכולנו: מגיע האיש הרע, פורץ לבית או לחנות, מסתכל סביב לוקח מה שיש מה שניראה לעין, הכל עושה במהרה, בזריזות ולרוב לא ימצא את הכספת שטמונה בארון או בקיר או מעוגנת איפשהו באיזה מקום נסתר לרצפה, ובכך הושלמה מטרתה, מטרת הכספת לשמור ולהחביא את היקר לנו מכל (מחינה חומרית כמובן)

הכספת. מה יש בתוך בתוכה, כסף מזומן? טפסים חשובים? ככל הנראה יהיו שם תכשיטים.

תכשיטים מאז ומתמיד היו מוקד משיכה לגניבות ולפריצות, הם יפים ומיוחדים ואין הרבה

כאלה בעולם ביחס לחומרים אחרים. אז אם יש לכם תכשיטים, הכול טוב ויפה, רק אל תשכחו

שכדאי לכם לשמור עליהם בכספת בעלת תו תקן שעונה על דרישות הביטוח.

כספות מותאמות לכל סוג של אחסון. ישנן כספות למסמכים, לתמונות, ישנן כספות שמחוברות לקיר

ויש כאלו שלרצפה. רבים גם נוטים להסתיר אותן במקום מסתור. קשה למצוא אדם, תכשיטן, בעל עסק שקשור לתכשיטים שאין לו כספת לרבות בחנות תכשיטים הדבר נפוץ מאוד ואף הינו חלק מדרישות הביטוח. ענף התכשיטים/הבורסה ליהלומים לדוגמא,  מוציאים את היהלומים והתכשיטים יום יום ממנה ומחזירים אותם אליה חזרה לכספת הבטוחה.

 הכספות מעניקות לבעל העסק, לתכשיטן, לצורף שמפקידים אצלו תכשיטים לתיקון, שקט נפשי, מאחר ויודע שדברי הערך נמצאים במקום בטוח.

לא רק יהלומנים ועסקני תכשיטים מחזיקים את הסחורה בכספות, גם אנשים פרטיים בעלי תכשיטים יקרים מחזיקים כאלו. אין דבר בטוח מכספת מוצפנת בקוד, שאי אפשר לשבור אותה וגם לא להרים

אותה. היא מוצר חובה בכל מה שקשור לתכשיטים ודברי ערך יקרים ולא רק שהם שומרות על התכשיטים  ודברי הערך הן חסינות נגד אש ואיתני טבע נוספים.

. מרבית התכשיטים בבעלות האדם הפרטי, יקרים לליבו ולכיסו, למשל טבעת נישואין טבעת אירוסין, או שרשרת במתנה מאחד ההורים. אלו הם פריטים בעלי ערך אישי ולכן תחום זה של תכשיטים אם מסחרי ואם פרטי מחייב החזקה של כספות כדי למנוע מפחי נפש באיבוד או גנבה שלהם.

 לבירור על הכספת המתאימה ביותר עבורך, לשאלות או בירור על תהליך רכישת כספת לתכשיטים שלך צור עמנו קשר ונדאג לטוב ביותר עבורך.

לפגישת ייעוץ בנושא כספות ניתן ליצור קשר במס' 1-700-50-10-15.

JSH תעשיות בטיחות – הבחירה הבטוחה עבורך.

כספת W-250

כספת ביתית שנועדה להתקנה בתוך הקיר. עומק הכספת מאפשר את היציקה שלה לתוך בלוקים בעובי

קרא עוד »
VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×