חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שאתם צריכים לדעת על הכספת החדשה שלכם

כספת היא אחד מהמוצרים שהפכו להיות מאד מבוקשים בשנים האחרונות בעיקר בשל העובדה שהיא פשוט מצליחה לשמור על הדברים היקרים לנו ולא רק כספים. הרבה אנשים שומרים בכספות גם כסף, אך נכלל בכך תכשיטים, וחפצים יקרי ערך. לכן חשוב לבחור כספת שמתאימה לכם גם מבחינת חוזקה, גודלה והעמידות שלה. ומיד תגלו גם כיצד לבחור אותה.

כספות עבור הבית ולבית העסק – איך יודעים מה מתאים?

כשאתם מחפשים כספות לבית או כספות אל בית העסק חשוב כמובן שלא לקנות כל כספת, אלא לבדוק היטב מה מתאים לכם. זה בדיוק הרגע לצור קשר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולבחון את הכספות הרלוונטיות.

הביטחון שלכם במקרה זה הוא הדבר החשוב ביותר. על כן, ייעוץ מאנשי המקצוע לגבי התאמת הכספת הנכונה הוא צעד בסיסי וחשוב. כמו כן, חשוב לוודא שאכן אנשי המקצוע מתקינים את הכספת כראוי ומקבעים אותה בחוזקה אל הקיר. כספת טובה ככל שתהיה, כל עוד לא מקובעת כראוי לא באמת תמלא את יעודה ותשמור לכם על החפצים היקרים לכם ועל הכספים שלכם.

אילו סוגי כספות קיימות?

ישנו  מגוון נרחב של כספות החל מכספת שהיא כספת סמים המשמשת בתי מרקחת לתרופות או את כוחות המשטרה ועד לכספות קטנות ביתיות שמתאימות לכל מטרה. הכלל הבסיסי עבור כספות הוא שחשוב לשים לב לאיכות הכספת, לגודלה וכמובן גם להתקנה שלה.

חשוב שתבחרו בכספת כבדה, כזו שכאשר מקבעים אותה לקיר אם תולשים אותה קשה גם לתלוש אותה וקשה גם לברוח או להימלט איתה. העובדה שאתם רוכשים כספת זה לא מספיק, עליכם להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים שיתאימו לכם באופן אישי את הכספת וגם שידאגו להתקנה המקצועית והטובה ביותר.

על המתקינים להיות אנשי המקצוע הטובים ביותר שיקבעו את הכספת באופן חזק לקיר, כך שלא תוכל להיתלש כלל. בנוסף לכך יש לוודא שהכספת אינה בעלת רווחים בין הדלת לכספת עצמה ושהיא כבדה מספיק, וגדולה מספיק.

אך ורק כספת איכותית ומאסיבית תדע באמת לשמור על החפצים שלכם ועל הכספים שאתם מעוניינים לשמור בה. גם אם הכמות שאתם זקוקים היא קטנה, עדיף כספת מאסיבית.

חברה מקצועית ובעלת נסיון וותק תדע להעניק לכם את השירות האישי הטוב ביותר מרגע קבלת ההחלטה ועד לרגע שבו אתם כבר תרגישו בידיים הכי בטוחות שרק ניתן.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ היא חברה המייצרת, מפתחת ואף משווקת כספות ברחבי העולם ובישראל. לחברה התקשרות מקצועית וברמה גבוהה עם 80 מדינות ברחבי העולם בנוסף לישראל, ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחומה. לחברה אף מספר פטנטים משמעותי ורב על שמה בתחום.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×