חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספות משרדיות – עולם חדש שלא הכרתם

בחירת כספת למשרד מאז ומעולם היתה התלבטות כי אחרי הכל, אתם בוחרים את אחד מהמוצרים היותר חשובים למשרד שלכם. מוצר שישמור לכם על הביטחון, ישמור על המסמכים החשובים, על החפצים והכספים ולמעשה על לב ליבו של המשרד שלכם, והמותג שאתם מנהלים.

זה רק טבעי ולגיטימי שתרצו לבחור את הטוב ביותר, אך כיצד עושים זאת? עם מי מתייעצים ובכלל מאיפה מתחילים? מיד תקבלו הסבר להכל.

כך תבחרו את הכספת המושלמת למשרד שלכם

בחירה של כספת משרדית היא שונה לחלוטין מבחירה של כספת ביתית ובעיקר בשם העובדה שהגודל שלה צריך להיות שונה ואף להתאים לחפצים שונים עליהם תרצו לשמור בתוך הכספת.

על מנת שהכספת המשרדית שלכם תהיה מותאמת חשוב שיהיה לכם את הידע לגבי סוגי הכספות הקיימות על מנת לבצע התאמה אישית, ולרכוש את המוצר הנכון. יש כספות המגנות על תכולה העשויה מחומרי גלם שונים. מדיה מגנטית לדוגמא יכולה לכלול בתוכה סוגים של מכשור אלקטרוני יקר המכיל מידע רגיש וחסוי, ובהגיעכם לבחור כספת למשרד המכילה את המוצרים הללו חשוב להדגיש זאת בפני אנשי המקצוע.

כמו כן, חשוב לשים לב לפרמטרים ולקריטריונים לצורך הגנה מיטבית על החפצים שאתם מעוניינים לאכסן בכספת. וכמובן, יש לרכוש כספת שהיא חסינת אש ומגנה על התכולה גם במקרים של שריפה. בנוסף לכך יש לוודא שהכספת עמידה בפני שטפונות, וחבלות והיא שוקלת מספיק על מנת שלא יהיה קל להמלט עמה במידה וזו נתלשת מהקיר או מהקיבוע שביצעתם לה.

מבחינת מנגנון הכספת חשוב לשים לב שישנו מנגנון דיגיטלי ומנגנון ידני. כך שתוכלו גם לשמור מפתח לגיבוי. כיום ישנן גם מערכות ביומטריות הפעילות על בסיס טביעת אצבע או מנגנון לו קוד מכני. כאשר יש יותר ממנגנון נעילה אחד קשה יותר לפרוץ לכספת וחשוב לזכור זאת.

איפה קונים?

רכישה של כספות בין אם משרדיות, בין אם ביתיות ובין אם לבתי עסק בתחומים שונים ואחרים חייבת להתבצע אך ורק אצל חברה מקצועית המתמחה בתחום.

הסיבה לכך היא כי אנשי המקצוע באמת יכולים לתרום מהניסיון שלהם ומהוותק להתאמה אישית של הכספת, לדאוג לכך שההתקנה תתבצע ותתקיים על ידי ידיים בטוחות וטובות מה שיפחית את הסיכון לכך שאם תהיה פריצה יצליחו לפרוץ אל הכספת, או להימלט עם הכספת.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ הינה חברה מקצועית אשר התמחותה היא בכספות. החברה מייצרת, משווקת ומפתחת כספות ב80 מדינות ברחבי העולם ובישראל. הביטחון האישי שלכם בראש ובראשונה הדבר החשוב ביותר בחברה, כאשר לצוות המיומן והמוסמך יש ניסיון איכותי ועשיר של 40 שנים.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×