חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספת – כולם צריכים אותה

בחירה של כספות בין אלו כספות משרדיות ובין אם אלו כספות ביתיות היא בחירה שחייבת להיעשות באופן מאד מוקפד ובהתייעצות וליווי של אנשי המקצוע המתאימים, ורצוי הטובים ביותר בתחום זה. אנחנו יודעים הרי למה אנחנו רוכשים כספת למשרד או לבית. ויש לכך סיבה משמעותית.

אנחנו או רוצים לאחסן בכספת חפצים יקרים לנו, כספים, מסמכים חשובים או פשוט מעוניינים שתהיה לנו כספת לכל דבר ועניין. אך כל כספת היא שונה וישנם דגמים רבים ומגוונים. ועל כן, חייב שתבצעו כאן התאמה אישית וברמה גבוהה. כאן נכנסים אנשי המקצוע לתמונה.

כספות רוכשים אצל מקצוענים

בגלל שלכל כספת יש את התכונות שלה וההתאמה שלה למטרה, ולמיקום חשוב באמת לבצע רכישה מושכלת. כספות לנשק לא יתאימו בתור כספות לתכשיטים וכספות למסמכים לא יתאימו בתור כספות לכספים בלבד.

כאן חשוב לשים לב למספר קריטריונים מהותיים ומרכזיים ולהתמקד בהם על מנת לבצע בחירה נכונה:

  • גודל הכספת

גודל הכספת הוא פרמטר חשוב מאד ולמעשה הוא הפרמטר המסייע לכם את כמות הרכוש שאתם מעוניינים לאחסן בכספת. יש לחשב את הגודל גם במחשבה על רכוש עתידי כמובן.

  • תכולת הכספת

חשוב להבין מהי תכולת הכספת שאתם מעוניינים לאחסן. האם מסמכים בלבד? האם כספים בלבד? תכשיטים? אולי תרופות, סמים או נשקים? אם אתם מתכוונים לאחסן גם מוצרים בעלי מדיה מגנטית עליכם להתאים את הכספת לכך ולעדכן את אנשי המקצוע כמובן.

  • נגישות ונוחות

כאשר אתם בוחרים כספת בין אם למשרד, או לכל בית עסק חשוב לשים לב למיקום שאתם מתקינים אותה. אם אתם מחפשים להסתיר את הכספת בדקו היטב את המיקום. אם אתם לא צריכים להסתיר אותה אז בחרו את המיקום הכי נוח ונגיש לתפעול של הכספת. כך או כך, דעו כי ברגע שאתם מתקינים אותה, להזיז אותה ממקום למקום תהיה בעיה לאחרי כן, על כן יש לקחת בחשבון את המיקום ברגישות ובחשיבות הרלוונטית לו.

  • רמת המיגון

אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמובן רמת המיגון של הכספת. בחרו היטב את מנגנוני הנעילה, בחרו גם יותר ממנגנון אחד והבטיחו כך את יכולות המיגון שלכם מפני נזקים פריצות ואסונות טבע.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ עוסק בייצור, שיווק ופיתתוח כספות בישראל וברחבי העולם. החברה מובילה בתחומה בעולם הכספות ולה ניסיון של מעל 40 שנים. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת פרטים מלאים על הכספת המתאימה לכם.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×