חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשמדובר על כספות יש לכם על מי לסמוך

כאשר אתם בוחרים כספת לבית או לבית העסק, זה רק טבעי והגיוני שתחפשו כספות כבדות או מאסיביות על מנת שאלו יהיו קשות לפריצה או לפחות מאתגרות לפריצה. ישנן כספות ממגוון של סוגים וסגנונות, ועליכם רק לבחור את המתאימה לכם. גם כאן, יש צורך בהתאמה אישית נרחבת ובייעוץ של אנשי מקצוע מהטובים בתחום.

אתם לא רוכשים רק כספת, אלא גם ביטחון

ייצור של כספות ייחודיות ובעלות מסות משתנות נעשה בשל העובדה שלכל אדם ואדם יש צרכים שונים ומשתנים. ההמלה הגורפת היא לרכוש כספת במקום מקצועי המתמחה בתחום, לו יש במלאי גם כספת חסינת אש להגנה על היקר לכם בזמן שריפה חלילה, וגם כספות בגדלים משתנים ובהתאם לסטנדרטים הבסיסיים של הכספות.

כספת כבדה בדרך כלל קיימת בכמה וורסיות אך הדבר החשוב שיש להבין לגביה הוא שהמשקל שלה לא מאפיין את יכולותיה מבחינת המיגון. יש לקחת בחשבון קריטריונים נוספים כמו מנגנון נעילה, עובי הדלת, עובי הכספת עצמה, האם ישנם רווחים או אין רווחים בין הדלת לבין הכספת, האם הכספת עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר על ידי משטרת ישראל והאם היא באמת מתאימה לכם, בסופו של דבר. כי ההתאמה האישית כאן היא חשובה מאד.

איך קובעים מהו מיקום הכספת?

כמובן שהחלק הקריטי ביותר אחרי רכישה של כספת איכותית והתקנה על ידי אנשי מקצוע שיקבעו אותה על הצד הטוב ביותר, הוא מיקום הכספת. מיקום כספת כבדה חשוב מאד כי לאחר שאתם כבר מתקינים את הכספת במקום, אי אפשר להזיז אותה אל מיקום אחר. המיקום חייב להיות נגיש, נוח ואסטרטגי.

את רכישת הכספת יש לבצע אצל אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה. גם בתחום של המלצה על כספת מתאימה ובכלל בתחום של התקנה נכונה ותקינה. דאגו להבין איזו כספת יכולה להתאים לכם. כזו שיכולה להגן על היקר לכם לא רק מבחינת פריצה וחבלה, אלא גם מבחינת שריפה, שטפונות ושברים. כשמדובר בדבר היקר לכם ביותר, לא מתפשרים.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ הינה חברה המובילה בתחומה בעולם הכספות. לחברה ניסיון של מעל 40 שנים והיא משווקת, מייצרת ומפתחת כספות בישראל וב80 מדינות ברחבי העולם. לחברה קיים מספר רב של פטנטים על שמה בתחום והיא מעניקה ליווי, שירות וייעוץ מקצועי בתחום. התקשרו כבר עכשיו לקבלת פרטים מלאים והתאמה לכספת הרצויה לכם. נשמח לעמוד לשירותכם.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×