חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כספות חשובות לתעשייה?

העולם החדשני והדינמי בו אנחנו חיים לקח את הטכנולוגיה והפך אותה לאלמנט האפקטיבי ביותר לתעשייה. כך הגענו למצב בו בתי מלון יכולים להבטיח לאורחים הלנים אצלהם את הביטחון לאחסן בתוך כספת לבית מלון את החפצים היקרים להם ללא חשש.

כך הגענו לכך שתעשיית התרופות יכולה לאחסן סמים רפואיים ותרופות בכספות איכותיות המותאמות לכך, וכך גם הגענו לכך שכוחות הביטחון  יכולים לאחסן נשקים. כספות הן כבר מזמן לא רק עבור כסף, אלא עבור מגוון של אופציות וחפצים.

בתי מרקחת ובתי מלון, למה הם צריכים כספות?

כמו כל בית עסק, גם בית מרקחת צריך כספת שאפשר יהיה לאחסן בה חפצים יקרי ערך וחשובים. ביניהם מסמכים חסויים ורגישים, תרופות מסוימות הזקוקות לחיסיון, מפתחות למעבדות ועוד.

על אותו משקל, כאשר מדובר על כספת לבית מלון יש להפריד האם דובר בכספות הקטנות בחדרים, או על כספות במשרדי הנהלת המלון. ויש לכך הפרדה משמעותית.

כאמור, כמו כל כספת ובית עסק גם כאן חייבת להיות התאמה אישית ובבחירת כספת השייכת לבית המרקחת או כספות לבתי מלון חשוב לשים דגש על פרמטרים אלו:

  • כספות קטנות, או כספות גדולות

בבחירה של גודל הכספת יש להתחשב בכמות התכולה. כספת קטנה תכנס אל מקומות מסתור יותר בקלות, אפשר יהיה להתקין אותה בתוך המגירות והיא לא תמשוך תשומת לב רבה. כספת גדולה תוכל לאפשר לכם לאחסן פיזית תכולה גדולה יותר וכבדה יותר ותקשה על פורצים לתלוש אותה מהקיבוע.

  • משקל הכספת

היתרון המשמעותי ביותר של כספת בעלת משקל גבוה היא העובדה שיהיה קשה לברוח איתה ולתלוש אותה מהקיבוע. ולמעשה, לשם כך אתם מתקינים כספת. לכן שימו דגש על כך. כספות קטנות קל יותר להעלים, כספות גדולות לא.

איזו כספת הכי טובה?

כל כספת היא כספת טובה. הסוד הוא בהתאמה האישית של אנשי המקצוע אליכם, אל הצרכים שלכם ואל המקום בו הכספת מותקנת. בית עסק, בית, משרד, מעבדה או כל מקום אחר. לכל מקום יש את הצרכים שלו.

חשוב לבצע את ההתקנה, הרכישה וההדרכה אצל חברה מקצועית ואיכותית, לה יש התמחות בתחום. כך תקבלו באמת את הכספת המושלמת שתשמור עליכם, ועל היקר לכם.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ היא חברה העוסקת בשיווק, ייצור ופיתוח כספות בארץ וב-80 מדינות ברחבי העולם. החברה דוגלת במצוינות כאשר בראש סדר העדיפות הוא הביטחון האישי שלכם. לחברה ניסיון עשיר ואיכותי של 40 שנה והיא המובילה בתחומה בתחום הכספות בישראל.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×