חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה כדאי לדעת כשקונים כספות בעלות משקל?

כספת היא כיום אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשמור על חפצי ערך. לא רק בבנק או בבית המלון, כיום בבתים רבים יש כספת שתפקידה לשמור על אותם חפצים, בין אם מדובר בכסף ותכשיטים יקרים, או לחילופין בכלי נשק או חומרים נרקוטיים. כפסות באות בגדלים שונים ובעלות מאפיינים שונים, הכל תלוי בצרכים של הלקוח ומה הוא רוצה לאכסן באותה כספת. למשל כספות שהן כבדות שמשקלן גבוה יחסית והן בעלות נפח גדול יותר, כנראה יהיו מורכבים גם מחומרים קשיחים יותר. כספת שמורכבת ממגוון רחב יותר של חומרים ובעלת מנגנון נעילה מתוחכם יותר תהיה יותר עמדיה בפני ניסיונות פריצה ותחזיק שנים רבות בצורה טובה.

מה לוודא כשקונים כספות שהן כבדות

בשוק הכספות הישראלי כספות כבדות יחשבו כאלו שמשקלן עולה על 110 קילוגרם, זאת בהתאם לתקן הישראלי ולתקן האמריקאי. היא דורשת התקנה של הכספת באופן מאסיבי לרצפה העשויה מבטון. כמובן שכספת כבדה היא מוצר שתצטרכו סיוע בהובלה ובהתקנה שלו, לכן כדאי לוודא שאלו שירותים שתקבלו מהחברה ממנה אתם רוכשים את הכספת. כדאי ליצור קשר עם חברה מקצועית שתדע להתאים לכם את המוצר הנכון.

מה כדאי לחפש בחברת הכספות שאני מברר לגביה

מה הם הקריטריונים אותם לקוח שמחפש כספות שהן כבדות ירצה לבחון מהחברה שאיתה הוא יעבוד? קודם כל שירות הוא תמיד אד האספקטים החשובים ביותר שכן תמיד יכול לקרות שתרצו להזמין טכנאי מיומן או לקבל סיוע במקרה של תקלה כלשהי. בנוסף, אם מדובר בכספת בעלת מאפיינים אלקטרוניים תרצו חברה שיש לה את הטכנולוגיה הטובה ביותר שנמצאת בשוק. וכמובן שתרצו את המוצרים הכי איכותיים שקיימים כיום, הובלה עד הבית והדרכה בשלבים הראשונים של ההתקנה והשימוש. JSH היא חברה לפיתוח, ייצור ושיווק כספות בישראל וכן ב80 מדינות אחרות בעולם. החברה הוקמה לפני כ- 40 שנים, היא החברה המובילה בישראל והינה אחת המובילות בעולם הכספות, וכן בעלת מספר רב של פטנטים רשומים בתחום. בין לקוחות החברה נמצאים משרדי ממשלה שונים, שגרירויות, מרבית בתי המלון בארץ ורבים אחרים שמרוצים מהמוצר שקיבלו.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×